Facebook

po co ten facebook?

Firmowy profil na facebooku to jedna z ważniejszych rzeczy w ramach social media.

Jego zdecydowaną zaletą jest możliwość wchodzenia w interakcję z fanami. Organizując konkursy oraz quizy i informując o promocjach i nowościach w ofercie można jednocześnie zbudować swoją markę oraz zyskać wiernych fanów naszej działalności.

To prawda, ze niektóre branże żyją Facebookiem, a inne mało do niego pasują, ale każda branża może znaleźć temat i podzielić się nim na Facebooku.

co tam zamieszczać?

Ludzie spędzają na Facebooku wolny czas. Nie można więc tylko zasypywać ich merytorycznymi danymi na temat swojej oferty.

To ma być budowa marki i sprzedaż przez dobrze przemyślaną zabawę. Organizacja życia profilu nie jest łatwa, ale jak już osiągniemy swoje pierwsze cele, Facebook odwdzięcza się nam naprawdę wspaniałymi efektami.

Dopełnieniem działań na Facebooku jest kampania FaceAds, zwłaszcza na początku przydaje się ona, by przyciągnąć pierwszych fanów.

89%

ludzi w wieku 20-60 lat korzysta z Facebooka

25%

osób przyznaje, że kupiło coś przez Facebooka

70%

Klientów stwierdza skuteczność profilu na Facebooku

60%

osób uważa, ze skuteczność profilu zależy od pomysłowych postów