FaceAds

sam decydujesz komu się reklamujesz

Kampania na Facebooku ma te zalety, że może być kierowana do fanów, którzy już znają ofertę, lub do zupełnie obcych osób, które o ofercie nie wiedzą, ale ich „profil” jest zbliżony do fanów.


Dane jakie podajemy podczas tworzenia profilu prywatnego: wiek, miejsce zamieszkania, strony jakie lubimy, wydarzenia w jakich bierzemy udział – dają Facebookowi obraz tego co nas tak naprawdę może interesować.

 

A skoro Facebook wie co nas interesuje, czemu nie miałby nam tego pokazać w reklamie?

 

FaceAds dają możliwość dotarcia do konkretnych osób w danym wieku, z danej lokalizacji o konkretnych zawodach, statusie rodzinnym, wykształceniu, zainteresowaniach.

 

Facebook umożliwia zastosowanie w praktyce zasady, że lepiej jest dotrzeć do 100 konkretnych Klientów niż np. do 30 tys przypadkowych osób.

sam decydujesz jak się reklamować

Facebook daje wiele formatów i rodzajów reklam do zastosowania. Istnieje możliwość reklamowania postu, wydarzenia, profilu lub strony www.

 

Reklamy mogą mieć formę: graficzną (zdjęcie + tekst), dynamiczną (film, karuzela zdjęć + tekst).

Formaty reklam różnią się w zależności od miejsca, w którym reklama będzie wyświetlana: reklama na urządzeniach mobilnych lub na komputerach.

sam decydujesz ile płacisz

Kampanie na Facebooku dobieramy indywidualnie w zależności od budżetu, potrzeb i celu jaki nam postawiono.

 

Klient sam decyduje jaką kwotę chce przeznaczyć na kampanię.

 

Kampania może być włączona czasowo lub ustawiona na stałe.

 

Budżet kampanii może być zmieniany co miesiąc w zależności od potrzeb firmy.

przykładowe reklamy